Сценарії виховних заходів
Сценарій свята до дня Св. Валентина
Тема: Вірю в кохання
(розважальна - конкурсна програма для учнів старшої школи)
Мета:формувати етичну культуру та естетичні почуття, дружні відносини; розвивати творчість; розкривати таланти в учнів старшої школи.
(Зал прикрашено плакатами на відповідну тематику, кульками у формі сердець, квітами тощо.)
(До свята потрібно обрати від класів по парі: хлопця і дівчину.)
На сцену виходять двоє ведучих.
Ведучий.
Вір у велику силу кохання!
Свято вір в її хрест перемоги,
В її сяйво, що світить спасаючи,
Вір у велику силу кохання!
Ведуча.
Доброго дня любі друзі. Ми раді вас бачити в цьому святково романтичному залі закоханих і коханих сердець.
Ведучий.
Ми проводимо для старшокласників конкурс «Вірю в кохання».
Ведуча.
Адже…
Все починається з любові:
І спілкування, і опіка,
І очі квітів, очі малюка – Все починається з любові.
Ведучий.
Кажуть, потрібна одна хвилина, щоб виділити людину із натовпу.
Ведуча.
Одна година, щоб оцінити її якості.
Ведучий.
Один день щоб покохати її.
Ведуча.
Але потрібне ціле життя, щоб потім її забути.
Ведучий.
Кохання – саме світле відчуття, народжене в душі людини.
Ведуча.
Кохання – щастя , а віра дає коханню силу і радість.
Ведучий.
Все починається з любові…
Стверджують: спочатку було слово…
А я всіх запевняю знову:
Все починається з любові.
Ведуча.
Починаємо конкурсну програму, дозвольте познайомити вас з її учасниками.
(Представлення пар учасників та членів журі )
Ведучий.
Візиткою нашого свята буде чарівна і тендітна квітка , символ кохання. Здогадались що це за квітка? Так – це ромашка. Вона буде допомагати нам . Просимо пари підійти до ромашки і відірвати одну пелюстку – це буде ваш номер,під яким буде виступати ваша пара. Прикріпіть її до одягу.
Ведуча.
Запрошуємо вас за сцену підготуватись до першого конкурсу.
(Звучить пісня.)
Ведучий.
Як і з чого почати наші історії,
Щоб знову не повторювати слова знайомі?
Щоб людям дати зрозуміти:
Що сказане – істина, нам нічого приховувати.
З чого ж почати?
Ведуча.
Перше завдання учасників було приготувати розповідь про кохання великих людей. Подивимось ці історії.
(проводиться конкурс «Історія кохання»)
Ведучий.
Просимо хлопців залишитися на сцені для проведення 2 конкурсу. Ваше завдання – за одну хвилину написати якомога більше компліментів для дівчини. І’мя її уточнювати не будемо, адже у деяких країнах за місцевими звичаями, якщо чоловік хвалить красу дівчини, він зобов’язаний на ній одружитися. Зате за законами деяких африканських країн чоловік може мати аж 4 дружини.
(Проводиться конкурс, під звуки музики хлопці пишуть, коли музика припиняється, вони зупиняються. Роботи віддаються журі .)
Ведучий.
Люблю сердечно і безглуздо,
Безмежно всю, як є тебе!
Але за що люблю, я знаю смутно,
Скоріш не знаю я за що люблю.
Ведуча.
А чи вміють любити наші пари? Це вони нам покажуть танцем.
Ведучий.
Наш наступний конкурс – танцювальний.
(проводиться танцювальний конкурс. На газетах танцюють під музику, коли вона зупиняється, газета складається вдвоє, і так до тих пір поки не залишиться одна пара,яка встояла на найменшому згортку)
Ведуча.
А зараз ми запрошуємо пари на сцену для проведення жеребкування. І тут нам допоможе наш символ. Підійдіть, будь – ласка до ромашки і відірвіть пелюстку з завданням.
(Проводить конкурс пантоміма)
Ведучий.
Наш останній конкурс « Вгадай пісню».
(після конкурсу підсумки журі, оголошення переможців)
Ведуча.
Весна шепоче нам «Живи…»
І ми від того коливаємось,
А випрямившись, почнемо…
Все починається з любові…
Використана література:
1. Науково – методичний журнал: Виховна робота в школі, 2010.
2. Інтернет ресурси
3. Литвинюк Г. І., Олійник І. В.: Сценарії, рольові ігри, бесіди. 5 – 11 класи. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008.
4. Мірошніченко Л. Ф., Клименко Ж. В.: Зарубіжна література: Підруч. – К.: Навч. Книга, 2005.
Виховний захід з математики для учнів 5-6 класів
(підготувала: вчитель математики Лишнянської ЗОШ І-ІІІ ст. Кириленко Н. П.)
Математичний калейдоскоп
Мета: активізувати розумову діяльність учнів, розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, виховувати почуття відповідальності,колективізму і взаємодопомоги.
Обладнання: конверти із завданням, аркуші паперу А-3, картки, кубики, ребуси.
Хід конкурсу
Ведуча.
Я – сильна і прекрасна
Країна Математика.
Тут завжди кипить робота,
Лиш у всіх одна турбота:
Щоб правильно і швидко рахувати,
І точну відповідь давати.
Скільки хліба на полях?
А веснянок на носах?
Скільки зірок світить з неба?
Скільки шоколаду треба?
Вас я вчу, як рахувати,
Додавати й віднімати,
Множити й ділити –
Все на світі полічити.
Ведуча.
Сьогодні дві команди змагатимуться у вправності швидко і правильно рахувати.
1-а команда: «Розумники»
Наш девіз – перемагати
Всі завдання розв’язати.
Швидко все розрахувати.
Й супротивника здолати.
2-а команда: «Всезнайки»
Будемо швиденько, вміло
Рахувати, міркувати
Розв’язувати задачі –
Суперників перемагати.
Ведуча.
Тож переходимо до гри.
І конкурс: «Математична розминка»
( Кожна команда отримує 10 запитань. Ціна відповіді – 1 бал)
1. Скільки гусей паслось на лузі, якщо у них 16 лап? (8)
2. Пара коней пробігла 20 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (20 км)
3. Що стоїть між числами 16 і 18? (17)
4. У квартирі було 3 кімнати. З однієї зробили 2. Скільки кімнат стало у квартирі? (4)
5. В отарі 100 овець. Усі крім 9, втекли. Скільки овець залишилось? (9)
6. Із за куща стирчить 28 вушок. Там сховались зайці. Скільки зайців сховалось? (14)
7. Зменшуване, від’ємник, різниця. Яка дія? (віднімання)
8. Як називається сума довжин всіх сторін ? (периметр)
9. Скільки метрів в 12 км? (12000м)
10. Скільки кутів має многокутник? (безліч)
1. Що зайве: квадрат,круг, прямокутник? (круг)
2. У кімнаті в кожному кутку сиділо по одному коту і кожний з цих котів бачив ще трьох. Скільки котів сиділо у кімнаті? (4 коти)
3. Дві жінки йшли із села до міста. Назустріч їм йшли ще 5 жінок. Скільки всього жінок йшло до міста? (2 жінки)
4. Що важче: кілограм пуху чи кілограм заліза? (однакові)
5. Біля будинку ростуть дві липи, три яблуні, чотири сливи. Скільки фруктових дерев росте біля будинку? (7)
6. На що подібна половина яблука? ( на другу половину яблука)
7. Скільки горошин можуть увійти у склянку? (горошини не ходять)
8. Під яким кущем сидить заєць під час дощу? (під мокрим)
9. Що буде, якщо в 1000 забрати один нуль? (100)
10. Яких каменів немає у річці? (сухих)
ІІ конкурс: «магічна сімка»
Ведуча.
Саме це число наші предки вважали священним і магічним. І це зовсім не випадково. Тиждень складається із семи днів, у яскравому вбранні веселки сім кольорів, азбука музики складається із семи нот.
(за 2 хв записати імена хлопців та дівчат, які складаються із семи букв. За кожне правильне ім’я 1 бал)
ІІІ конкурс: « Що зайве?»
(знайти зайве слово і пояснити чому воно зайве. Ціна завдання – 1 бал)
1) Трикутник, прямокутник, коло, квадрат, п’ятикутник. (коло)
2) Кілограм, центнер, метр, грам, тонна. (метр)
3) Година, доба, хвилина, температура, секунда. (температура)
4) Сантиметр, кілометр, літр, міліметр, дециметр. (літр)
ІV конкурс: «Кубик фортуни»
Ведуча: можна сподіватись лише на пані фортуну.
( кожна команда отримує по одному кубику і з числами. Гравці по черзі кидають кубики і додають числа, що випали, команда, яка отримала в результаті більшу суму, отримує 1 бал.)
V конкурс: « У світі чисел».
( кожна команда отримує приклади, в яких є помилки. Яка перша команда виправить усі помилки, та і перемогла і отримує 1 бал)
1) 16+53-5 = 97 1) 74-7+15=90
2) 36-7+32=55 2) 43+43-6=70
3) 25+48-32=30 3) 92-27+20=46
4) 75-42+33=89 4) 54-43+66=99
5) 86-8+10=90 5) 29+28+33=60
VІ конкурс: «друзі – ребуси»
(кожній команді показують ребуси. Хто перший розгадає, той отримує 1 бал)
VІІ конкурс: «Веселі задачі»
(кожна команда отримує по 5 запитань, за правильну відповідь – 1 бал)
1. Мене звати Юрко. У моєї рідної сестри лише один брат. Як його звати? (Юрко)
2. Петрикові батьки мають троє дітей. Першу дитину звати Андрієм, другу – Олегом. Як звати третю дитину? (Петро)
3. Термометр показує три градуси морозу. Скільки градусів покажуть три таких термометри? (три градуси)
4. У кого п’ятачок є, а на нього нічого не купиш? ( у поросяти)
5. У Ахмеда було 10 овець. Усі, крім дев’яти загинули. Скільки овець залишилось у Ахмеда? (9)
1. У коморі було 8 мішків борошна. На кожному мішку сиділо по дві миші. До комори зайшов чоловік із собакою. Скільки ніг стало у коморі? (дві, у тварин лапи)
2. У зайця було 7 морквин. Він з’їв усі, крім трьох. Скільки морквин залишилось? (3)
3. Вісім яєць варилось 4 хвилини. Скільки хвилин варилось кожне яйце?(4)
4. Качка, стоячи на одній нозі, важить 2 кг. Скільки вона важитиме, стоячи на обох ногах? (2кг)
5. У Володі троє братів. Кожен брат має сестру. Скільки у Володі братів і сестер? ( 4 без нього)
Підбиття підсумків.
За участь у грі грамотами нагороджуються обидві команд, вказуючи кількість набраних балів, відзначають кмітливість, спритність, вміння міркувати.
Ведуча.
Щиро дякую командам,що у конкурсі змагались, що знання свої найкращі
Показати намагались.
Вболівальникам активним –
Теж слова подяки щирі. Ви були на цьому святі
У змаганні в бурнім вирі.
Та, мабуть, найбільша дяка –
Математиці шановній, що на свято завітала
У красі своїй чудовій.
Провела вона сьогодні
Лабіринтами складними
Всіх учасників змагання,
Щоб радіти разом з ними.